Блог за паркет

Изборът на мъжът със самочувствие !!!

Изборът на мъжът със самочувствие !!!

Заглавието има много интересен прочит и и дава тема за размисъл.  Много маркетолози са  проучвали тази целева група, а резултатите са  много интересни. Първо трябва да си отговорим на няколко въпроса:

1. Кои мъже спадат към тази група?

2. Какво търсят и какво купуват?

3. Колко пари биха дали за даден продукт?

4. Качеството или цената са приоритет?

Сигурно образът на мъжът със самочувствие в представата на повечето хора се разминава с резултатите от проучванията, особено с българската народопсихология. Това са мъже, които не натрапват своят материален статус,  но даващи ясни дискретни сигнали за своята независимост. Прекалената показност и шумните скандали на обществени места, арогантност и незачитанена  нежният пол са показатели, които със сигурност отдалечават мъжът от тази толкова деликатна целева група. Сдържан, премерен в изказванията си , знаещ какво търси и цената на която би го получил, галантен, изключителен кавалер са положителни показатели, които дават обща представа за самочувствието на един мъж. Членовете на тази група от силният пол са изключителни клиенти и работата с тях е удоволствие. За тях е важно  какво искат, а не колко струва, те знаят че срещу желанията им  стои и съответната цена. Водещото при тях е качеството, коректността на търговеца, а не цената и всеки опит за шикалкавене или нечестна търговска практика биха отблъснали такъв клиент на мига. Търговците които работят с тази целева група трябва да са  истински професионалисти, защото е много трудно да насочиш продукти  към хората от този клас и най-важното да задоволиш техните основателни изисквания. Веднъж позициониран правилно с изградена ясна цел и стратегия, разбира се и с правилните продукти, търговецът би имал удоволствието да привлече мъжете със самочувствие. Тази целева група е малка в процентно отношение, но е достатъчно платежоспособна за да е от значение при разпределението и таргетирането на пазара. Ние от Паркетсенс  успяхме да насочим нашите продукти в правилната посока и привлякохме като клиенти някои от най-влиятелните хора в България, несъмнено попадащи в групата на Мъжете със самочувствие.

 

 

Be Sociable, Share!